Wildstar

Den senaste tiden har jag spelat en massa wildstar och nu måste jag helt enkelt få ge lite uttryck för detta. Igår klarade jag av mitt första adventure, dvs man spelar i grupp med andra mot ett gemensamt mål för att göra det enkelt. Detta var tredje gången jag gav mig på det, båda de andra gångerna har de slutat med att gruppen gett upp. Men nu lyckades vi galant, och i slutet kom denna upp.
 
 
Här står det alltså att jag var den som gjorde näst mest skada, vilken kanske inte är så imponerande med tanke på att av fem spelare så är vi tre som fokuserar på att göra skada, de andra två försöker mest hålla gruppen vid liv. Men jag är stolt ändå! MMORPG är väldigt kul, men jag har nog aldrig varit bra på det egentligen, känner mig oftast mer som en belastning än en hjälp i en grupp, men nu så gjorde jag minsann mitt jobb i alla fall. Trevlig grupp var det med! 
 
Kan passa på att visa upp min karaktär som den ser ut just nu också, på min egen lilla housing plot. Är lite the Sims över att kunna bygga sitt eget hus.
 
 
Och angående wildstar, vill helt klart rekommendera detta, lite mycket att ta in är det, speciellt om man inte spelat MMO förut antar jag, men fördelen är att det finns så mycket att göra också, räknar med att spendera många timmar på detta i framtiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0