Nu ska det bli mocca

Så bestämde vi oss sådär helt spontant för att måla om sovrummet. Vi har väl alltid typ velat måla om därinne, för inte är det vackert, men så idag på Ö&B så upptäckte vi att de hade billig färg i en någorlunda vettig nyans som kommer passa till en den enorma väggbonaden (kan man kalla det väggbonad? Har någon som inte bor i ett slott på medeltiden väggbonader?) som vi köpte i Amsterdam, vilket egentligen är anledningen till att vi målar om.
 
 
Nu har vi bara vissa... logistiska problem att lösa. Vi har en stor säng och ett skrivbord som inte går att flytta ut från sovrummet utan att montera ner. Skrivbordet är en samling ostabilt hopsnickrade plankor som föregående hyresgäst lämande, och den överlever nog inte att monteras ner, och sängen orkar vi helt enkelt inte montera ner. Som det är nu är måste i alla fall någon av dem ut om vi ska få plats att måla om. Den mest lockade lösningen är att slänga högen med bräder som kallas skrivbord, å andra sidan behöver jag verkligen ett skrivbord... Någon som har lust att erbjuda mig ett nytt om jag slänger de gamla?
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Som sagt - du kan ta mitt på lån :) Vill inte göra mig av med det för all framtid, men så länge du liksom inte slänger eller säljer det vidare så ^^

2013-09-04 @ 00:46:35
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0