Like a sir!

Ikväll ska det bli kåren, med temat "Like a sir!". Hm... Jaha? Like a sir? Nåja, tänkte ni ska få se en bild av min tolkning av detta "tema" i alla fall. Hade velat ha ett fickur också, eller en monokel.
 
 
Är framför allt ett fan av västen, köpt för halva priset på myrornas. Japp, rea på myrornas, det är vad jag kallar fynd, sådär 30-40 kr har jag för mig. Och nej, jag tog bara inte en bild som bara råkade bli nöjd med, jag tror inte NÅGON gör det, man tar minst 20. Och så borde det inte behöva vara, man borde helt enkelt ta en och skita i hur det ser ut, eller strunta i det här med bilder överhuvudtaget, det är min strategi för det mesta.
 
Snart dags att ge sig av, ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0