Guild Wars 2

Känner att det finns sådär hundra små saker jag skulle kunna skriva om, meeen... Jag håller på att ladda ner Guild Wars 2 och det känns mycket viktigare. Lekt runt med flera olika gratis MMORPG sen jag tröttnade på att betala månadsavgiften till WoW, men ja... inte riktigt fastnat, även om Nevervinter Online är min favorit av de jag prövat. Men nu tänker jag leka runt i Guild Wars 2.
 
 
Nedladdningen tar sådan tid bara... Men sen så impulsköpte visst Thomas en större TV som ska invigas med Star Trek: Into Darkness. Nördkväll i soffan framför mig alltså. Jag släpade mig dock ut för att rösta i Kyrkovalet först. Rösta är viktigt ungdomar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0