Påsk i Snesslinge

Glad påsk på er från det röda huset i Snesslinge. Thomas, jag och Issa åkte ut på landet redan i torsdags för att fira påsk. Issa växlade lite mellan att vara jätte snäll och jätte jobbig under er tågresan hit, men på det hela gick det bra, och när hon väl kom hit så är hon hemma direkt och tar över stället. 
 
Igår blev det öl och pommes på Williams i Uppsala med gamla vänner, och den härliga nostalgiska bussresan hem med 00.20 bussen (fast förr i tiden åkte jag sällan hem 00.20, snarare 02.20 eller varför inte första bussen på morgon runt 06.00). Thomas förstår inte att vi någonsin orkar gå ut när man faktiskt måste ta sig in med bussen till Uppsala som tar över en timme, men det var ett äventyr det med.
 
Idag däremot ska vi måla ägg hos farmor och kanske leta lite påskägg.
 
 
Issa hälsar också glad påsk, även om jag betvivlar att hon förstår begreppet påsk riktigt.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken sötnos! Jag vill också ha en helig birma. :)
Glad påsk!
Kram

2013-03-30 @ 15:15:33
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0