Smaka på det

Nu har vi äntligen skickat in C-uppsatsen, förhoppningsvis för sista gången, även om det kan hända att vi får någon liten komplettering att fixa utan att jag kommer gå under för det. Det känns kort sagt helt overkligt. Var det inte förra veckan vi började skriva på eländet? Ska jag inte gå tillbaka och sätta mig i en föreläsningsal i höst? Jag har gett upp det där att jag kommer slås av någon stor uppenbarelse där jag plötsligt inser det.
 
Idag var också första dagen på sommarjobbet på Skara Sommarland, ingen vila här inte. Eller jo, efter passet imorgon har jag sommarlov i en vecka. Ingen skola och inget jobb i en hel vecka, när hände det sist? Jo, vid något tillfälle förra sommaren hade jag väl någon vecka ledigt. Leeeeediiiiiigt.... Smaka på ordet ordentligt. Visst låter det bara bättre och bättre?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0