Gräsänkling

Så var det tydligen sommar, och sommarjobb, så har haft allt för lite tid för det där med sommar. För tillfället är jag gräsänkling i lägenheten. Konstigt ord det där, gräsänkling. Jag är i alla fall helt ensam (förutom Issa förstås) fram tills imorgon kväll, och det är första gången jag är ensam i lägenheten över natten. Jag hade inte ens tänkt att detta skulle vara något värt att notera, men det känns faktiskt lite underligt, man vänjer sig så fort vid bo tillsammans och åtminstone sova tillsammans på natten även om man kanske är på olika håll under dagen eller kvällen.
 
Men jag borde väl ta vara på detta och göra sådant som inte Thomas är så förtjust i... Lyssna på tråkig populär musik och titta på romantiska komedier och sitcoms alltså? Äta pannkakor till middag? Några andra spännande förslag? Känner dock på mig att det blir en ganska ospännande dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0