Framsteg

Så vi har inget internet i nya lägenheten ännu, vilket man inte alls tänkte på i början (för det finns då alltid annat som behöver göras) men nu börjar bli lite frustrerande. Nästan så att det var värt att gå till skolan idag bara för att kolla facebook på datorn istället för mobilen, men sen så har jag skolarbete som krävde internet också, faktiskt. I alla fall så är allt kaos i lägenheten fortfarande, men jag börjar se potentialen. Igår var vi så ambitiösa att vi målade om ett helt rum, och för ett par första gångs målare så måste jag säga att jag är nöjd med resultatet. Jag som aldrig ens vågat sätta upp en tavla på väggen själv (väntar istället tills min far som bor sådär 40 mil bort "har vägarna förbi") kände mig plötsligt som Martin Timell i Äntligen Hemma. Skulle gärna visa bilder på detta men eftersom sladden för att överföra bilder är i lägenheten utan internet kan det bli svårt. 
 
För övrigt kan jag berätta att jag igår upptäckte en helt ny lampa när jag försökte släcka taklampan i hallen, varpå Thomas påpekade att vår lägenhet helt enkelt är för stor. Vi utforskar helt enkelt fortfarande, och fortsätter att göra små framsteg varje dag. Hoppas på en tur till IKEA i veckan också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0