Lite nya färger

Om jag ska uppdatera oftare kändes det som det var tvunget att ske lite förändringar här, så att jag själv orkar kolla på bloggen i alla fall. Detta med webdesign, eller vad man nu kallar det när man sitter och pillar i kodmallarna i blogg.se har aldrig varit min starta sida, men nu känns det som att jag kan leva med det i alla fall. Tror jag. Vi får väl se om ett par dagar.
 
Önskar verkligen att jag hade tagit lite printscreens på bloggen under åren som gått, herregud vad här sett ut. Minns alla möjliga konstiga kombinationer och designer jag försökt mig på, den ena värre än den andra, och som sagt, inte har jag någon talang för det, så inte har det varit bra genomfört heller. Nu håller jag mig till de enkla grejerna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0