Finally Friday

Hela denna vecka har varit en lååång väntan på helgen. Tror det var i tisdags som jag första gången denna vecka sa "nu är det snart lördag", och på den vägen är det. Det är mindre än en månad kvar i skolan, ändå känns det som det varit mindre än en månad kvar i tre månader. Sen är jag klar, inget mer studentliv, inte än på ett tag i alla fall. Eller ja, jag kunde inte låta bli att söka en distans kurs i genusvetenskap i höst, så det kan hända att jag läser lite vid sidan av... vad jag nu gör? Jobbar? 
 
Ikväll blir det Afro på Actic igen, och för er som undrar, har faktiskt vågat mig ditt en gång och kört gymprogrammet sen senaste gången, men har inte riktigt kommit in i det, blir så hattigt och ja... inte riktigt kommit in i det. Men Afro blir man glad av, dags för regndans!
 
Så ja, nu blir det helg, imorgon en sväng till Göteborg, och sen får vi väl se, har en vision om att jag ska plantera något i blomlådorna som den förre hyresgästen lämnade på vår balkong. Det får avsluta detta inlägg om inget speciellt.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt!!

Tävla i min blogg om valfri väska i 2D från JumpFromPaper! De ser ut som tagna direkt ur ett papper eller dylikt, skitcoola! Kolla gärna min blogg så ser du hur de ser ut :) Där står också hur du tävlar för att vinna en från deras hemsida! Kram!

2013-04-26 @ 21:36:47
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0