Det regnar kattungar

Idag är dagen det snöar i helvetet, grisar flyger, det regnar kattungar från himlen och växer gräs på elefanter... Ja, det är alltså en dag då det händer saker som inte är så troligt. Jag gick till gymmet Actic här i näheten och blev medlem. Helt otroligt är det kanske inte, har i perioder gjort det ena eller andra, och på friskis och svettis trivdes jag till och med riktigt bra, men det ligger lite långt bort nu efter flytten.
 
Ett gym har jag nog inte varit medlem på sen en kort period i mina tonår i alla fall, och på torsdag har jag bokat in en genomgång så jag ska få se vad man gör med alla de där spakarna och grejerna. Sen kan jag alltid gå på Afrodans som jag prövade på förra veckan, det är ungefär som ni tänker er att en regndans ser ut, och man får vara barfota, bara det, barfota liksom.
 
Det tar emot att jag antagligen biddrar till all vikthets och skit som redan finns vart man än tittar, så det ber jag om ursäkt för, men man mår bra av att röra på sig också har jag hört.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0