Mot Åland

Gör ett sista ryck med packningen innan det bär av mot Åland imorgon. Eller okej, det gör jag inte alls, jag sitter och äter chokladflingor, men jag borde göra ett sista ryck med packningen. Men det viktigaste är nog redan nerpackat så jag klarar mig, lite kläder och necessär så överlever man det mesta.

Det är dags att återförens med Åland från Åland igen nämligen, passande nog fyller hon år i helgen, så här ska firas och pratas gamla minnen. Och för att klargöra, nedan ser ni vart Åland ligger, det tillhör Finland och skall icke förväxlas med till exempel Öland, Gotland, eller Danmark.



Så, billig alkohol och underbara vänner, ser fram emot nya äventyr tillsammans i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Eller Island som någon så fint sa ;)

2012-01-26 @ 08:01:36
URL: http://slota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0