Lilla My är tillbaka

Förtjänar bloggen lite liv igen kanske? Vi försöker. Satt just och tittade igenom massa gamla inlägg, jag menar, riktigt gamla. Jag brukade vara bra på det här en gång i tiden. Slog mig även hur galet det är hur mycket livet och tankar förändras.
Nåja, det som förändrats idag är att jag har fått tillbaka min jourkatt, Lilla My som jag kallar henne, som jag även hade innan jul. Tydligen ska hon ha "förvildats" av att bo på katthemmet, men hon verkar fortfarande komma ihåg mig i alla fall, för det dröjde bara någon timme innan hon var uppe och gosade i mitt knä.
Bild tagen innan jag lämnade ifrån mig henne inför julen, när hon var högst facinerad av snöflingorna utanför fönstret. Har inga nyare eller bättre på datorn verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0