Vuxenpost

Fick riktig vuxenpost idag, en räkning från radiotjänst och svar på min ansökan om ICA-kort. Ja, jag har förresten åkt dit på radiotjänst. Tidigare har de aldrig hört av sig, men när de väl gjorde de kunde jag inte ljuga, speciellt inte när jag inte bor i studentkorridor längre, annars hade man ju kunnat påpekat att vi hade en allmän TV i korridoren. Sen så tycker jag ju egentligen att alla ska betala, annars kommer det sluta med att företagen eller staten kontrollerar världen och ingen vågar tänka själv. Behövs lite granskande, fristående journalistik. Sen att jag aldrig tittar på svt eller nyheterna är en annan sak.

Förresten så är det storm i Skövde idag och jag tänker bara sitta inne och myyysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0