TV:n protesterar

Min TV har börjat strejka. Eller ja, det är egentligen inte TV:n det är fel på utan antennsladden. Har alltid haft lite halvtaskig bild, men nu knäpper det liksom och stora vita ilskna streck blinkar förbi för jämnan. Eftersom teknik förstås också har känslor misstänker jag att det är en protest mot att jag har suttit framför TV:n hela morgonen istället för att göra något vettigt, men jag kan inte hjälpa det! Jag har noll motivation idag, och kan jag inte bara idag få vara lat och seg? Lite?

Helt kommer jag inte undan, ska försöka läsa lite kurslitteratur, men på det hela tror jag inte att det blir en så produktiv dag idag. Ska försöka handla, och kanske undersöka det här med antennsladeen (prata lite lugnande med den kanske? Köpa en present?)... Och ikväll blir det bowling med BEST (beteendevetarnas trivelselförening), det piggar nog upp.

Uppdatering: Bilden försvann nu helt. Antar att det inte är mening att jag ska ligga och titta på TV hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0