Billingeberget

Igår var jag så duktig att jag följde med Annelie upp på Billingeberget här i Skövde, det tog minst sagt sin lilla tid, vi var borta i över två timmar, men var otroligt mysigt uppe på berget. Påminner mig om alla gånger jag spungit omkring i skogen när jag var yngre i Snesslinge... Sen kunde jag dessutom sitta vid datorn resten av dagen med gott samvete, har tagit upp ett visst gammalt rollspel igen, får väl se hur länge det håller denna gång.

I alla fall, några bilder från Billingen, den första är från uppe på berget, de andra på utsikten.







Riktigt fin dag var det också... för dagen på många som det inte ösregnade. Dagens prognos ser rätt ostadig ut, men hoppas att jag ska kunna ta mig torr fram till träningen lite senare.


Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Härligt det ser ut! :)

2011-09-26 @ 17:04:10
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0