Claudia Black

Jag har just gjort en spännande upptäckt! Sitter och slötittar på Stargate SG-1 och i detta avsnitt råkade Vala Mal Doran vara med, en karaktär som spelas av Claudia Black. Upptäckte att jag verkligen kände igen hennes röst och hennes sätt att tala, som om jag hört rösten någon annanstan. Hon gör rösten till karaktären Morrigan i TV-spelet Dragon Age Origins! Hennes karaktär där, och hennes karaktär i Stargate är otroligt lika till sättet, och den animerade Morrigan i spelet ser till och med ut som Claudia Black.



Så okej, det kanske bara var jag som tyckte att det var värsta upptäckten, men kanske råkar jag ha någon läsare som är intresserad av Stargate, Dragon Age eller Claudia Black, och i så fall, varsågoda! Jag gillar karaktären starkt för övrigt, sådan där härlig skrupelfri anti-hjälte med svart humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0