Jourhund

Brownie (som jag nu kallar Mr Gold, eftersom jag vägrar kalla honom Mr Gold) tror bestämt att han är en hund. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera om detta, men Brownie är alltså min jourkatt, som jag först fick för att han behövde bli tam. Att få honom tam tog dock bara dagar, men han har problem med magen och är därför kvar fortfarande.

Varför tror han då att han är en hund? Hans nya favoritlek är apport, och han är galet bra på det dessutom. Kan kasta hans leksaksråtta gång på gång och han kommer alltid tillbaka med den så jag kan kasta iväg den igen. Behöver jag säga att det är rätt bedårande? Särskilt när jag kastar leksaksmusen som är typ lika stor som hans huvud och han kommer tillbaka med den i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0