Collegeparty

Nu är det effektivitet som gäller (och ändå sitter jag och bloggar). Kom nyss hem och klockan sex ska jag vara hos Annelie på förfest. Det är inte vilken fest som helst vi ska till heller, utan college party, så ska även hinna förvandla mig till sorority girl, hur nu en sådan ser ut. Tanken är att man ska klä ut sig till en college stereotyp... bara jag som känner mig lite förvirrad? Visst finns det stereotyper, men collegemänniskor är väl ändå människor de med... så helt lätt blir det inte, men kort svart kjol och knuten skjorta får nog bli min tolkning av sorority girl i alla fall.

Att googla var inte mycket till hjälp det heller. Men, nu måste jag springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0