Beer Pong

Nu har jag faktiskt spelat Beer Pong på riktigt, det blev en episkt match igår på collegefesten mellan tjejer och killar. Jag tror faktiskt inte att jag överdriver om jag påstår att det höll på i typ två timmar, det kändes i alla fall så. I början så gick det faktiskt inte alls bra för oss, när vi bara hade en kopp kvar hade killarna säkert sex stycken kvar, men de träffade aldrig den där sista så kom ikapp, tills båda lagen hade en kopp kvar. Tror att jag själv tog i alla fall fyra av deras koppar.



Jag får erkänna att vi tog lite hjälp av några killar faktiskt, och råkade vara en kille som tog killarnas sista kopp, men det var fortfarande tjejerna som vann kampen mellan könen. Annelie den förrädaren spelade för killsidan, men så kom vi på att det på den sidan killarna fanns.... Så var kanske inte så dumt tänkt av henne.

Idag blir det mjukiskläder och en Angelica som kommer på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0