Snart på väg mot Prag

Att säga att bloggen inte varit så aktiv skulle nog vara en underdrift, men nu har jag i alla fall något viktigt att berätta! I övermorgon bär det av till Prag! Jag och Tess unnar oss en liten weekend, och kändes liksom passande med Prag på något sett eftersom vi missade det i somras när vi tågluffade, vi åkte igenom Prag men såg bara insidan av en mörk tågstation mitt i natten. Naturligtvis ska vi bo på hostel precis som i somras, men ryggsäckarna får stanna hemma.



Hoppas på att vi ska träffa roligt folk, upptäcka en mysig stad och uppleva några nya äventyr. Ska bli både skönt och nästan... läskigt att åka från skolan, vi har så galet mycket på gång så jag får ångest bara av tanken på att vara borta några dagar, men å andra sidan, kanske det faktiskt behövs. Berättar mer om hur det gott när jag kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Trevlig resa!

Ta vara på varandra.

Kram

2011-11-09 @ 17:47:09
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0