Down

Har lite utav en helt galen dag. Inte för att det egentligen hänt speciellt mycket, ändå alldeles för mycket. Jag är en enda hormonkatastrof, eller kan i alla fall skylla på det. Känner mig lite som ett vrak. Fast kan ha att göra med sömnbrist, en lägenhet som är i kaos eftersom jag försöker packa ner den i lådor, har sagt hejdå till underbara klasskamrater som jag inte kommer se på månader, sett sista avsnittet någonsin av Greek (som jag tog mig igenom gråtande med Ben and Jerry), och bara... saker, för mycket att tänka på. Dock hade jag en riktigt bra utekväll igår, sista studentsittningen innan sommaren, stämningen var i topp. Här var en låt som kändes passande för idag dock.



Antagligen är det sömn jag behöver i första hand, men bara därför känner jag mig nästan pigg nu. Jag jobbar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0