En tidig morgon väntar

Trots att det strider mot alla naturliga instinkter är jag redan påväg mot sängen. Imorgon är hela dagen fullplanerad och den börjar med att gå upp klockan sju. Jag förstår inte hur jag klarade av att gå upp halv sju nästan varenda dag när jag gick gymnasiet, nu gör jag det kanske en gång i månaden.

I alla fall, imorgon ska jag först på fadderutbildning fram till halv fyra eftersom jag ska vara fadder under introveckan på högskolan nästa år, sen har jag en timme på mig innan jag ska möta upp ett gäng tjejkompisar för middag och bio (red riding hood). Kan egentligen inte säga att jag klagar, verkar som det kommer bli en rolig dag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0