Den nya branschen: Otrohet

Jag är knappast den första att kommentera det, men idag var första gången jag såg Victoria Milans reklam själv. Jag tror inte ens att jag ska säga något, titta själva. Jag lovar att det är värt att se om man missat det, för vad den än är, tror jag nog alla ha en åsikt om det här.



Personligen blev jag bara... wtf? Jag ser mig själv som en väldigt diplomatisk person, jag kan förstå att man saknar passion, närhet och allt det som de nämner i reklamen, men då har man två val. Man försöker jobba på relationen, hitta passionen igen, eller så gör man slut, och sen kan man leka runt på dejtingssidor hur mycket man vill! Jag är inte för att man ska slösa bort livet i en relation som inte fungerar. Jag kan också förstå att vissa människor kanske helt enkelt inte är skapta för monogama förhållande, men för guds skull, ha då inte en monogam relation med någon som vill ha det.

Och visst, vuxna människor har rätt till sina egna beslut, och det kommer alltid finnas otrogna människor. Men att uppmuntra otrohet är att uppmuntra till att såra och förnedra människor, och det behövs väl ändå inte ett helt jävla företag till att göra det? Hjälpa dem planera det? Personligen förstår jag INTE vad poängen är med att ha ett förhållande om man väljer att vara otrogen upprepade gånger. Då vill man uppenbarligen inte ha eller klarar av en monogam relation.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

WORD...

2011-03-09 @ 18:43:20
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Angelica G

Från hemsidan: "Vi vill inte under några omständigheter hylla otrohet, men ser också att våra medlemmar är vuxna kvinnor och män med egna valmöjligheter."



Men herregud... Sure, men som du säger, att driva ett företag genom att HJÄLPA folk att bedra sina respektive..? Inte ok.

2011-03-09 @ 18:49:06
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Sjuk reklam. Man måste ju välja i såna här lägen. får man inte ut det man vill ha i en relation, får man helt enkelt göra slut och söka vidare. Dubbelspel fungerar inte, när man går bakom ryggen på sin partner.



Kram

2011-03-13 @ 21:59:56
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0