Maskerad med BEST

Så, antar att ni vill se lite bilder från maskeraden igår? Jag ska inte vara helt omöjlig.

Till slut blev det faktiskt rödluvan jag klädde ut mig till. Fast några människor på Kåren envisades med att tro att jag var "de där från filmen The Village".




Rödluvan hade sällskap av bland annat Grynet och Snövit.




Även av en... indisk skådespelerska som jag inte minns namnet på och Taylor Swift. Bild lånad av Hanna.




Väl på förfesten hittde vi massa andra roliga typer också, som Madonna, Barney Stinson och Michael Jackson.



Pris för bästa utklädnad och gestaltning vann allas våran Grynet, vilket jag nog kan säga att hon förtjänade. Om hon fått en tia för varje gång hon sa "helt sjuuukt bra" under kvällen... Det fanns för övrigt en Dita von Teese på förfesten! Var helt säker på att jag hade en bild på henne, men den verkar spårlöst försvunnen.

Som vanligt var jag kass på att ta bilder, orkar helt enkelt inte, men nu fick ni se lite i alla fall, och det var helt klart en lyckad kväll. Väl på Kåren fanns det ännu mer spännande kostymer, bland det mest orginella var nog en restskattssedel... Och jag hittade åter igen en liten efterfest. Idag fick jag ryck och städade en massa, tog det lugnt, samt tittade på film med Hanna och Lisa.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, nice att klä ut sig till Grynet! xD

Många hade klätt ut sig bra. ;)



Kram

2011-03-08 @ 17:32:24
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0