Burlesque

Nu har jag sett Burlesque! Först och främst måste jag säga att det är otroligt många galet snygga skådespelare med, man har liksom samlat alla snygga skådespelare från diverse serier och filmer och satt dem i en film. Handlingen duger absolut, men showen och musiken känns är anledningen man tittar egentligen. I rollerna har vi Cher, Christina Aguilera, min personliga favorit Cam Gigandet som slår alla sina tidigade hotnessrekord i denna film, Eric Dane (Mark aka Dr McSteamy från Grey's Anatomy), plus en massa andra halvkända snygga ansikten. Christina och Cher funkar riktigt bra bra som skådespelare också, till skillnad från vissa andra sångare (*host* Justin Timberlake i The Open Road).



Det är nästan lite Moulin Rouge känsla över det hela. Kommer jag garranterat att se flera gånger, om inte annat bara för att få titta på Cam och alla de snygga dansarna. Sörjer att jag inte såg den på bio, men den kom aldrig till Skövde. Watch it!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Den verkar riktigt bra!! Tack för tipset!

Kram

2011-04-04 @ 16:35:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0