Mera listor åt folket

Jag har lite tråkigt, så tänkte ta och svara på en liten lista som min favoritbloggare Egoina hade svarat på.

Jag har insett att min senaste kyss…
var med en kille yngre än mig själv, inte okej.
Jag lyssnar på...
min nya favoritlåt "Nothing like you and I" med The Perishers.
Du mår bäst när du…
inte behöver tänka så mycket och bara får vara mig själv.
Stockholms bästa stadsdel är…
gamla stan, mysigt.
Jag pratar…
för mycket ibland.
Jag älskar/tycker om…
Ben and Jerrys.
Min första riktiga kyss…
var så galet nervös att jag hade ont i magen i dagar efteråt.
Jag avskyr när folk frågar…
vad det egentligen är jag ska arbeta med efter min utbildning.
Kärlek är…
meningen med livet.
Någonstans, tänker någon...
hur hamnade jag här?
Jag kommer alltid att vara…
lite galen.
Jag är hemligt förälskad i…
Alexander Skarsgård, fast det var kanske ingen hemlighet direkt.
Sist jag grät var…
igår när jag tittade på musikalen RENT.
Min mobiltelefon är…
jätteliten, men söt.
När jag vaknar på morgonen…
vill jag oftast inte gå upp ur sängen.
Innan jag går och lägger mig…
läser jag min nya bok om sex och kärlek.
Just nu tänker jag på…
om jag inte borde gå ut i solen, det är nästan kriminellt att låta den gå till spillo.
Bebisar är…
ganska söta när de inte skriker, kräks eller bajsar.
Homosexuella är…
för det mesta ovanligt vettiga människor.
Blondinbella är…
lite pretentiös, men rätt okej.
Ikväll ska jag…
ha en riktig myskväll med mig själv.
I morgon kommer jag…
träna på friskis och svettis och sen mysa lite till.
Jag vill verkligen…
åka på en spännande resa någonstans långt härifrån.

Lite rolig var den i alla fall, hoppas den gjorde någon därute lite lyckligare. Varsågoda att sno den.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du kanske vill följa med mig o Wilma till nåt varm o mysigt ställe i juni? :)

2011-03-20 @ 09:24:50
URL: http://knasbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0