The Unforgiving

Det är inte ofta jag köper skivor nu för tiden, det känns typ sååå 2009, eller något. Minns faktiskt inte senast jag köpte en CD-skiva överhuvudtaget. Fast idag så hittade jag faktiskt ett paket från cdon i brevlådan med Within Temptations nya skiva The Unforgiving, för är det något band vars skiva jag helt enkelt måste ha är det Within Temptation, de är nog utan några större konkurrenter mitt favoritband genom tiderna. De håller dessutom fortfarande måttet. Här får ni ett smakprov från nya skivan.



Hoppas, hoppas, hoppas, att det blir konsert med dem när de kommer till Sverige i typ november. Tyvärr känner jag inte så många WT fans, men tror det ordnat sig. Hursomhelst, imorgon ska jag åka hem till Östhammar och hälsa på, hoppas på att snön försvunnit där med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0