Mot Falköping

Förutom att jag gick upp åtta imorse för att gå på ett sista möte med välbefinnande experimentet har jag verkligen inte gjort mycket vettigt idag. Jag tvättade lite, och sen dess har jag bara... tittat på TV, lite Greek, ätit flingor. Eftersom de som hade omtenta skrev den idag tyckte jag att jag förtjänade en riktig slappdag eftersom jag har tentan avklarad. Den senaste timmen har jag långsamt gjort mig i ordning för tjejkvällen hos Therese i Falköping. Ja, det stämmer, jag ska nu för första gången i mitt liv besöka Falköping. Har varit där en gång förut, men då lämnade jag aldrig stationen. Kan inte säga att jag hört något direkt bra om det heller, men det är bra tjejer jag ska dit med, så ordnar sig nog.

Ska bli en tjejkväll deluxe, laga middag och fransk chokladkaka tillsammans, kanske sjunga lite singstar och lite (eller ja, vi får väl se) alkohol. Ska ta med kameran också så får vi se om det kanske bli några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0