Inget är vettigt den här tiden på dygnet

Jag har så många vettiga intressanta saker jag skulle kunna skriva om, som den arga lappen jag skrev på frysen eller min promenad upp på Billingen, men naturligtvis är det inte det jag tänker skriva om. Nej, istället tänker jag tjata om Greek, för jag såg just säsongsfinalen av säsong 2 är och heeelt uppe i det. När jag denna gång inte hittade klippet jag ville visa så tog jag saken i egna händer, klippte ihop den i windows movie maker och la upp på youtube. Så nu presenterar jag stolt...



Älskar ni det? Jag älskar det. Från säsong två, avsnitt 21, näst sista alltså. Blev lite sugen på att börja klippa ihop lite videor med andra favoritscener också. Illa. Nu måste jag verkligen gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0