Hjälte eller skitstövel?

Jag har alltid "kind of" älskat Charlie Sheen, han är lite kult helt enkelt (i filmer som Major League, Men at work, Hot Shots och serierna Spin city och Two and a half men är han underbar). Han brukade i alla fall vara riktigt härlig. Nu känns det verkligen som han spårat ur, big time. Man har hört ryktena, han misshandlar sin fru, är ständigt hög, köper prostituerade och misshandlar dem också... Hittade en intervju med honom på hotmails hemsida som var intressant. Han sa att han helt enkelt tänkte omfamna hela rock n' roll livet, att han inte ville försöka stå emot det längre. Just det skulle jag nästan vilja ge honom lite kredit för. Han hycklar i alla fall inte och påstår att han kommer sluta dricka, ta droger och slösa löjligt mycket pengar. Så länge han inte skadar någon annan får han väl göra vad han vill med sitt liv.

Jag hittade inte exakt den versionen av intervjun på youtube, men det här är från samma intervju och det är rätt klart att ja... lite speciell är han allt i alla fall. De flesta som kommenterande videon tyckte att han var en hjälte, jag kan väl inte riktigt hålla med men... det är otroligt att han kan spela in något alls, han ser ut som skit. För tillfället spelar han visserligen inte in något, eftersom two and a half men är nere för tillfället i alla fall.



Jag tror visserligen den sorgliga sanningen är att han helt enkelt är en skitstövel, men han är en intressant skitstövel i alla fall. Ville bara säga något om detta innan jag gick och la mig. God natt.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Orkade bara se halva intervjun, men HERREGUD vilken wannabe han känns som -.- Så jävla obehaglig, haha..

2011-03-03 @ 01:02:31
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0