Håll mig borta från vassa saker idag

Idag är inte riktigt min dag tänkte jag säga, men det är faktiskt inte riktigt sant. Dagen har varit bra såhär långt, vi fick tillbaka ett grupparbete som vi fick massor med beröm för och har roliga planer för ikväll. Däremot borde jag nog hålla mig borta från vassa saker. Först lyckas jag skära mig på rivjärnet, och sen på en matkniv. Ja, en matkniv. Jag bokstavligt talat skar mig i fingret med den, som när man skär segt kött eller något. Duktigt där Sanna.



Okej, det gör faktiskt inte ens ont längre efter att jag hittat ett plåster jag fick med reklamen, men jag är bra på att se ledsen ut, typ ledsen i alla fall. Nu måste jag snart skynda iväg för att möta My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0