Dagen i bilder

Min dag i bilder:

Köpte äntligen ett par ordentliga skor jag faktiskt kan gå i.




Gjorde hemmagjord pizza, eller ja, degen var färdigköpt. Känns inte som någon idé att försöka låtsas att jag gjort den själv när man ser "pizzakit" kartongen i bilden ovan. Halva pizzan är med köttfärs och fetaost, andra med tonfisk och fetaost. Var helt galet god.



Och till slut blev det en kväll framför TV:n med först Greek, och sen premiär av nya serien Off the Map på kanal fem. Kan inte säga att jag är jätteimponerad, konceptet är så uttjatat, trots att det här gänget är läkare i sydafrika istället för Seattle så känns karaktärerna desamma. Alla är de "hjältar" med tragisk förflutet... Det kan bli för mycket av det goda.

Så förutom att jag är pissed på en massa saker så har dagen varit bra. Ibland önskar man att man kunde snabbspola.



Kommentarer
Postat av: Angelica G

I hear ya, på snabbspolningsbiten. Har känt så under större delen av 2011 so far... O.o

2011-03-17 @ 00:13:24
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Snygga skor du har inhandlat!

Pizzan ser god ut.

Kram

2011-03-20 @ 21:26:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0