Att älska som en porrstjärna

Nu har jag läst ut Jenna Jamesons självbiografi Att älska som en porrstjärna. Vanligtvis är jag inte så förtjust i självbiografier, om det inte verkligen handlar om personer som intresserar mig, har ju tidigare läst Marilyn Mansons självbiografi också. Hade visserligen inte så stor koll på Jenna innan jag läste boken, men har man arbetat som strippa, porrskådis och numera har ett eget företag som producerar porr måste man ha en del att berätta.



Helt klart glad att jag läst den, hon har haft en spännande liv. I hennes ögon verkar porrindustrin inte heller nödvändigtvis vara något ont, tufft, men det finns det många branscher är. Jag är lite facinerad av själva fenomenet måste jag säga. Jag tror att boken visar upp både den ljusa och mörka sidan av industrin faktiskt. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0