Waiting Sucks

För att liksom påminna er lite om att det bara är fyra dagar kvar till premiären av säsong fyra av True Blood tänkte jag visa en ny trailer som jag tyckte riktigt bra om. Nu för tiden finns det all möjligt sorters material från säsong fyra uppe, man kan till exempel titta på första åtta minuterna av första avsnittet, men har faktiskt inte gjort det ännu. I alla fall, här kommer trailern jag pratade om. Har ni inte sett säsong 3 än är det förstås inte en så bra idé att titta.



Fyra dagar kvar mina vänner. Till preimären i USA i alla fall, men kan inte tänka mig att det tar många timmar innan det går att få tag på.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-06-25 @ 16:58:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0