Gå under jord

Idag känns som en bra dag att gräva ner sig. Och är lite sugen på att fortsätta vara nergrävd fram till 7 juli. Jag ville visa något riktigt trevligt att gräva ner sig i, men youtube vill inte samarbeta idag så ni får följa länken till ett underbart klipp från säsong 4, avsnitt 9 med Chuck och Blair om ni känner för att titta. De ger Cappie och Casey från Greek hård konkurrens om första platsen som mitt favorit fiktiva par. Sen finns det ju ett visst par från True Blood också (i alla fall i mina drömmar), men de spelar liksom i en annan liga, inte nödvändigtvis bättre, bara annorlunda.

Efter att ha suttit och tittat på säsong fyra av Gossip Girl en bra stund nu med lillasyster ska jag nog ta och gräva ner mig lite i en gammal hederlig bok istället, Tears klippa av Robert Jordan, helt klart bra grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0