Vad är fel med världen?

Jag måste helt få klaga lite helt enkelt, såg just följande annons:

Vill du vara otrogen?
Saknar du krydda i föhållandet? Chatta & flörta på Prime-Date.se
www.prime-date.se/otrogen

VAD ÄR FEL MED VÄRLDEN? Väx upp, ta ansvar för dina handlingar! Jag har sagt det förut, att man är otrogen en enstaka gång och erkänner detta för sin partner är det en sak, även om jag inte tycker om det KAN det hända antar jag. Men sidor som ovanstående? Noll respekt för sin partner är vad man har då, och vad är poängen med att att vara tillsammans med någon man har noll respekt för? Måste du verkligen strula runt? Hitta då någon som du kan ha ett öppet förhållande med på lika villkor, då har man i alla fall respekt för varandra.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

WORD... Återigen.

2011-06-17 @ 12:42:07
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0