Premiär för säsong fyra

Idag har säsong fyra av True Blood premiär i USA! Men svensk tid så visas avsnitten inte förrän typ tre i natt eller något, så dröjer nog tills imorgon innan vi kan få tag på dem här i Sverige. Jag tänker faktiskt inte sitta uppe och hoppas på att de kommer inatt, trots att jag ser fram emot att se det en massa.



Någon annan som spänt väntar på första avsnittet? Jag har redan sett första 8 minuterna, och tyckte om vad jag såg faktiskt, även om det var annorlunda. Kommer säkert uppdatera när jag väl sett första avsnittet. Men sen så far jag även iväg till Peace and Love på tisdag, så har fullt upp med att försöka organisera packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0