Katten Koi

Nu ska ni få se anledningen till att jag är så dålig på att blogga, eller ja, en av anledningarna kanske. Jag har skaffat mig en ny hobby nämligen (i brist på liv här ute i Östhammar) som gör att jag inte sitter vid datorn hela dagarna, eller okej, mönstret jag utgick ifrån fanns på datorn så på sätt och vis satt jag vid datorn men... Hursomhelst, nu vill jag presentera Katten Koi!





Koi är en virkad Amigurumi (förklaring på wikipedia) som jag har gjort helt själv. Med tanke på att jag aldrig vrikat i hela mitt liv är jag ganska nöjd. Och detta är alltså min nya hobby, som jag just nu är helt kär i alla fall, men har bara hållt på i tre dagar ungefär. I ära till detta har jag startat en ny kategori, pyssel, där jag kommer lägga upp sånt här. Det finns allt en liten pysslare inom mig.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken söt! >.<

Kram

2011-06-10 @ 18:20:33
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0