Interrailpass

Nu är Interrailpassen köpta och resan till Berlin bokad. Den 7 Juli bär det av, då åker vi ner till Malmö och sen tar vi nattåget till Berlin. Så underbart, nu händer det verkligen, är mindre än tre veckor kvar nu. Än så länge är resan till Berlin bokad, ett vandrarhem i Venedig, och flyget hem från Barcelona. Sen har vi en plan för större delen av resan, men försöker lämna plats för lite spontanitet också, känns som en del av grejen med att tågluffa. Ska försöka uppdatera bloggen lite under resan när jag får tillgång till internet så ni här hemma kan följa lite vart vi är.



Förutom att planera tågluff, så har jag virkat en hel del, så imorgon ska jag lägga upp en bild på mitt nya tillskott som heter Agust, döpt av syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0