Privat skit

Nu finns det på facebook så kan lika bra skriva det här också. A och jag har gjort slut. Just nu är vi bara vänner och ingen vet hur framtiden kommer se ut. Hur detta känns? Mest underligt, och det är allt jag tänkte säga om det. Jag har börjat inse att jag är en ganska privat människa, på gott och ont. Vissa saker måste få vara... bara mina, eller våra i detta fallet.

Som det är nu är jag i alla fall offciellt singel antar jag, ett mer eller mindre nytt begrepp för mig, jag tänkte väl inte på killar som killar förrän jag träffade A. Men än så länge ser jag mig själv mer som någon som just kommit ur ett förhållande än någon som är singel, there's a difference. Nu vet ni i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas att det känns bra. :)

2011-01-09 @ 11:01:56
Postat av: Angelica G

"Men än så länge ser jag mig själv mer som någon som just kommit ur ett förhållande än någon som är singel, there's a difference."



Instämmer, verkligen... Hoppas du mår okej i alla fall :O

2011-01-09 @ 14:38:08
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Det var tråkigt att höra, verkligen.

Hoppas att det känns okej, trots att du nu är singel. Behöver du prata eller kanske saknas bara lite omtanke har du nu här min privata mail/msn.

Kram

2011-01-19 @ 16:41:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0