Årsresumé 2010

Precis alla verkar skriva om vad som hänt under 2010, en årsresumé, på ett eller annat sätt. Och även om jag är lite sent ute vill jag också! Så jag ska göra ett försök, i någon form av punktlista eller något sådant.
  • Januari: Jag slutade med dagens citat i varje inlägg, åkte till Töreboda med Tess. Inget speciellt.
  • Februari: Satt fast på ett försenat tåg i 14 timmar. Festade och gick till skolan efter endast en halvtimmes sömn, antagligen inte helt nykter.
  • Mars: Skickade in min högskoleansökan, fick ett sommarjobb, träffade en trevlig kille vid namn Christian på krogen.
  • April: Skidsemester med familjen och blev kompisar med killarna på mediamarkt eftersom jag letade ny laptop.
  • Maj: Köpte en soffa till lägenheten, åt årets första glas, såg fram emot studenten.
  • Juni: Tog studenten och åkte till Italien med pappa.
  • Juli: Åkte på Peace and Love och skrev på lägenhetskontrakt.
  • Augusti: Bilade till Paris med familjen, flyttade till Skövde och började högskolan.
  • September: Levde studentliv och sörjde att sverigedemokraterna kom in i riksdagen.
  • November: Firade Halloween och var besatt av True Blood.
  • December: Firade jul med A och sånt.
Det här var nog nyttigt! När jag ser på det såhär så har det varit ett otroligt bra år. Om jag måste välja var nog det bästa att få se Venedig, har varit en dröm för mig så länge. Men Paris och egen lägenhet är absolut inte fel det heller. Här är jag vid en av Venedigs kanaler.



Hoppas att 2011 blir ett bra år det med, vet inte riktigt om det haft den bästa starten, men det är fortfarande 11 månader kvar. Min kväll har i alla fall varit bra, Angelica och Johanna kom hit och vi tittade på tre första avsnitten av True Blood, första säsongen, ska ta se om allt hade jag tänkt. Nu blir det hallon!


Kommentarer
Postat av: My

Äta glas alltså? Är detta något som sker en gång om året eller kanske mer? Gött med positiv attityd Sanna! Keep it up. :)

2011-01-10 @ 02:29:49
URL: http://mewsan.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kom ihåg att optimister både har bättre immunförsvar och tar sig an livet enklare. Helt klart något att fortsätta med!

2011-01-10 @ 09:32:42
URL: http://hisbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0