Hemma från hemma hemma

Jag hade tänkt visa i alla fall någon stackars bild från nyår, men eftersom jag inte lyckades föra över bilderna imorse och inte ville sno med mig familjens sista digitalkamera till Skövde (jag har redan två här, varav en inte är min) så blir det inte alls så. Men mitt nyår var lyckat i alla fall.

Nu är jag i alla fall tillbaka i Skövde, och det känns rentav konstigt, man blir riktigt disorienterad när man först flyttaa hemifrån, vänjer sig vid det och sedan åker hem och bor där i två veckor, Skövde kändes nästan främmande när jag kom tillbaka idag. Hursomhelst har det både för och nackdelar. Värmefilten följde i alla fall med så jag har suttit och mysit med den i mina kalla lägenhet, som egentligen inte är jätte kall.

När jag kom hem slogs jag även av en våg av pluggångest, så där har ni vad jag förhoppningvis gör den närmaste tiden. Tess däremot, hon är nog snart framme i Thailand, var riktigt avundsjuka på henne!


Kommentarer
Postat av: Kall3m0n

"jättekall" skall vara ett ord.

2011-01-03 @ 01:16:42
Postat av: Jasmine

Jag kan tala om att jag också har aningen ångest inför att komma tillbaka till skolan.



Svar: Fiskbullar är egentligen helt okej, men jag har förätit mig på den smeten.



Kram

2011-01-09 @ 14:41:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0