En helkväll studentstyle

Nu börjar jag piggna till efter gårdagskvällen. Det började med fest tillsammans med BEST, beteendevetarnas avdelning av studentföreningen. Det bjöds på spex, snacks och sång. Riktiga bord fick vi klara oss utan däremot. Lite såhär såg det ut där vi satt på golvet.



Sedan drog vi vidare till kåren, dansade och pratade med främlingar. Det fanns minst sagt mycket... intressant folk ute. Minns en kille jag pratade med som satt på en hög pall och mitt i samtalet ramlar han och pallen baklänges. Tror han blev utslängd sen. Innan vid gick hem hann vi med en sväng till McDonalds, det finns alltid tid till McDonalds.

En sak undrar jag dock över, hur jag fick det mysko såret jag har på min vad. Försökte ta en bild, men misslyckades. Det ser lite ut som jag blivit biten av något mysko litet dubbeltandat djur. Eller som om någon stuckit mig med en liten konstig gaffel. Troligtvis har jag väl bara skrapat mig på något, men det var inte så roligt ju.

Hoppas ni också hade en rolig fredagskväll! Idag ska jag nog bara ta det lugnt och baka paj med Tessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0