Låter som ansträngande avslappning

Jag börjar verkligen irritera mig på en reklamannons från matchaffinity som alltid verkar finnas på min mejl. Matchaffinity är en matchmakingsida och gör personlighetstest. Annonsen består av den fråga som jag antar är tänkt komma från deras test. Så här ser det ut:

Vad gör du när du vill slappna av?

[ ] Tränar
[ ] Går ut
[ ] Tar en massage
[ ] Bjuder på middag


Man ska alltså välja en av förslagen, och jag kan inte låta bli att tänka, vad är det för idiotalternativ?! Vill man slappna av går man väl inte ut, eller bjuder på middag? Det finns väl en minoritet om faktiskt anser att träning, laga mat, eller gå ut är avslappnande, men jag är i alla fall inte en av dem. Ta en massage kanske skulle funka, men det är inget man kan göra speciellt spontant. Vill JAG slappna av tittar jag på en film, läser lite, eller typ.... sover. De kunde väl ta med något som innebär att man inte behöver lämna soffan i alla fall?


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Haha, jag brukar faktiskt oftast typ.. Ta en promenad om jag behöver varva ner och koppla av ^^ Massage är ju himmelskt, om man faktiskt har råd... Träning tar man ju ut sig rätt rejält med så man är avslappnad efteråt... Men bjuda på middag vettefan vart det kom ifrån? O.o; Jag blir stressad bara av att tänka på det, haha.

2011-01-25 @ 23:20:26
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Haha, jag håller med. Jag hade en ren protest hoppat över den frågan.

Kram

2011-02-05 @ 12:25:39
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0