En annorlunda liknelse

Sarah (i telefonen): "Så får jag låna din bil? Jag måste verkligen gå och klippa mig, ser ut som ett jävla utegångsfår."

Tur att man fick något att skratta åt idag på föreläsningen, för själva föreläsningen var en av de tråkigaste jag någonsin haft. Jag förstår relevansen för det vi gick igenom, och det var inte svårt, men föreläsaren envisades med att upprepa allt tio gånger och trots att vi hade de pappren han gick igenom framför oss på bänken var han helt enkelt tvungen att läsa upp allt säkert två gånger.

Resten av dagen blir nog bättre, skulle gått på Powerstrip (en träningsform som verkar synnerligen intressant, inte prövat ännu), men känner mig så hängig att det nog inte blir något. Tänkte hänga med på en bio med några klasskompisar istället, byta ut träningen mot pizza innan bion istället. Bra där Sanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0