Det som varit och det som kommer

Känner att jag måste ge en liten uppdatering om läget nu. Igår kom Tessan hit från Östhammar! Så istället för att sitta vid datorn har jag, hör och häpna, varit social. Igår blev dessutom en väldigt spontan liten myskväll hos Hanna och sedan utgång på Bogrens, ett ställe i Skövde som jag aldrig varit på förr. Riktigt fint ställe var det, vattenfall och grejer hade dom, men med en jobbig överambitiös dj som bestämde sig för att misshandla alla låtar, så att det inte längre kunde tolkas som musik. Han brydde sig inte så mycket om hur det lät, så länge han fick leka mycket känns det som.

Älska vimmelbilder, jag orkar då inte ta några bilder på krogen, och de skulle antagligen inte bli lika bra ändå. Men här har ni en bild från dansgolvet igår.



Helt okej kväll ändå i alla fall, och ikväll blir det fest igen, först en phest på Peach Pit tillsammans med sudentföreningen BEST, sen utgång på kåren. Woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0