Världen var redo

Inatt prövade jag på det här med att sova. Det är klart att jag sovit förut, men känns som det var år sedan jag sov tillräckligt och under "rätt" tid av dygnet. Det känns helt enkelt inte naturligt att gå och lägga sig före tolv, trots att man tydligen får den bästa sömnen då. Och vet ni vad? Det verkar som om den här sova-grejen funkar. Jag var seg när jag gick upp i imorse såklart, men nu känns det som om jag har massa energi!

Så det här blir en sådan där dag då jag känner för att ta tag i livet, äta nyttigt, träna, plugga. Så ikväll ska jag iväg på Powerstrip, och ehm... möta en del inre demoner i fysisk form, eller något. Poängen, jag tyckte att Powerstrip var roligt och borde inte sluta gå dit för att jag vill undvika en viss person, när det inte är jag som gjort något fel.

Världen var redo, här kommer Sanna. Sen att allt var piss igår är en annan sak, känslomässigt instabil kanske?


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Go Sanna! Hoppas allt går bra ikväll. Kram

2011-02-22 @ 16:24:23
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0