Så kan det gå

Den där tuppluren jag skulle ta igår varade i över en och en halv timme, och ni vet hur man känner sig efter att ha sovit så länge mitt på dagen, helt groggy och eländig. Så känner jag i alla fall, men jag vaknade till efter ett tag och det blev utgång på krogen ändå. Först var vi hemma hos en kompis kompis på förfest, lärde mig några roliga partylekar och blev någon omgång twister också.

När vi väl kom till Bogrens salonger blev allt lite turbulent, en kille som försökte stayla hällde en drink i Ankis ögon, vi försökte lista ut om ålänningen (nytt smeknamn!) ville bli räddad från den där killen som var allmänt på, jag försökte förklara för den långa mörka killen att jag inte ville ha något att dricka medan Anki sa att jag ville ha en cider, folk sprang omkring och vi visste inte riktigt vems garderobsbricka som var i vems bh. Allt ordnande sig ändå till slut och gänget möttes upp på McDonalds efteråt.

Det var en spännande kväll, men idag ska det städas, tvättas, och lite senare även tränas på Friskis och Svettis.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

oj du är duktig som ska göra en massa en fredag hehe



jag har bytt blogg förresten (:

2011-02-11 @ 14:44:06
URL: http://www.emmasajjer.blogspot.com/
Postat av: Anki

hahaha tack för hjälpen igår gumman! de va kul så de måste göras om!

2011-02-11 @ 18:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0