Så det är vad jag ska göra, bara så ni vet

Det verkar fantastisk nog som om vår grupp blivit klara med grupparbetet idag, så nu har jag massa ledig tid fram till nästa torsdag då nästa föreläsning är. Visserligen finns det massor med skolböcker som skulle behöva läsas, så kanske inte riktigt ledig, men ledigare i alla fall.

Ikväll ska detta dessutom firas med utång med några klasskamrater, kände mig lite kluven eftersom jag redan har inplanerat att gå ut på lördag. Sen insåg jag att jag ska föreställa en student i tonåren och inte klaga på att gå ut två gånger på en vecka.

Nu när borrandet (lät som de försökte borra sig igenom mitt golv, eller mitt huvud med tanke på att jag haft huvudvärk idag) äntligen slutat ska jag nog ta en tupplur så jag blir lite piggare. Dessutom ska jag försöka hitta kläder som inte är smutsiga, eftersom jag missar min tvätttid ikväll så blir det inte helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0